Tickets niet ontvangen?

Tickets na het bestellen niet ontvangen?

Dan heeft u waarschijnlijk de vragenlijst tijdens de bestelling niet ingevuld. U kunt dan onderstaande doen.

Wanneer bezoekers tickets bestellen op Eventbrite, wordt er een account voor hen aangemaakt met het e-mailadres dat ze bij het afrekenen hebben ingevoerd. Om toegang te krijgen tot hun tickets, moeten ze zich met het op hun bestelling vermelde e-mailadres aanmelden op de Eventbrite-app of website en dan naar Tickets gaan.

Waar u uw tickets kunt vinden

Via de Eventbrite-app of -website hebt u toegang tot uw tickets in uw account.

Als u niet kunt inloggen

Tijdens het afrekenen maakt Eventbrite een account voor u aan met behulp van het e-mailadres dat u opgeeft. Als u eerder bent ingelogd en problemen ondervindt, moet u mogelijk uw wachtwoord opnieuw instellen .

Als u nog nooit bent ingelogd:

  1. Ga naar Verifieer uw e-mailadres . Voer het e-mailadres in dat aan uw tickets is gekoppeld en selecteer Doorgaan .

  2. Controleer uw e-mail voor een bericht van noreply@event.eventbrite.com, met als onderwerp: Activeer uw Eventbrite-account.

  3. Open de e-mail en selecteer Stel een wachtwoord in .

  4. Voer het gewenste wachtwoord in en selecteer Wachtwoord bijwerken .

  5. Accepteer de Algemene voorwaarden.

Zodra u uw e-mailadres hebt geverifieerd, wordt u doorgestuurd naar Tickets in uw Eventbrite-account. Daar kunt u uw bestelling bekijken en beheren.

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.