Tickets na het bestellen niet ontvangen?
Dan heeft u waarschijnlijk de vragenlijst tijdens de bestelling niet ingevuld. U kunt dan onderstaande doen.
Wanneer bezoekers tickets bestellen op Eventbrite, wordt er een account voor hen aangemaakt met het e-mailadres dat ze bij het afrekenen hebben ingevoerd. Om toegang te krijgen tot hun tickets, moeten ze zich met het op hun bestelling vermelde e-mailadres aanmelden op de Eventbrite-app of website en dan naar Tickets gaan.
Waar u uw tickets kunt vinden
Via de Eventbrite-app of -website hebt u toegang tot uw tickets in uw account.
Als u niet kunt inloggen
Tijdens het afrekenen maakt Eventbrite een account voor u aan met behulp van het e-mailadres dat u opgeeft. Als u eerder bent ingelogd en problemen ondervindt, moet u mogelijk uw wachtwoord opnieuw instellen .
Als u nog nooit bent ingelogd:
Ga naar Verifieer uw e-mailadres . Voer het e-mailadres in dat aan uw tickets is gekoppeld en selecteer Doorgaan .
Controleer uw e-mail voor een bericht van noreply@event.eventbrite.com, met als onderwerp: Activeer uw Eventbrite-account.
Open de e-mail en selecteer Stel een wachtwoord in .
Voer het gewenste wachtwoord in en selecteer Wachtwoord bijwerken .
Accepteer de Algemene voorwaarden.
Zodra u uw e-mailadres hebt geverifieerd, wordt u doorgestuurd naar Tickets in uw Eventbrite-account. Daar kunt u uw bestelling bekijken en beheren.